سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

سلدا

بدون عنوان

1390/3/25 10:00
نویسنده : سارا
1,035 بازدید
اشتراک گذاری


کودک شما لحظه به لحظه از محیط تاثیر می پذیرد حتی از لالایی هایی که تو مادر مهربان 

 

 برای او می گویی      

 

                                   

لالالالا گل لاله

ببین مامانی خوشحاله

میخونه سوره ی قرآن

میخونه هی دعا مامان

لالالالا گل پیچک

بخواب ای کودک کوچک

همه می گن میاد آقا

امام مهربون ما

لالالالا لالایی

میشه دنیای ما عالی

پر لبخند و خوشحالی

گل ریحون و نعنایی

لالالالا گل شبنم

به یاد مکه و زمزم

لالالالا گل آلو

به یاد ضامن آهو

همیشه باشی با وضو

مادر

گنجشک لالا، سنجاب لالا
آمد دوباره مهتاب بالا
لالالا لایی لا لالایی لا لا لالایی...
لالالا لایی لا لالایی لا لا لالایی...
گلدون خوابید مثل همیشه
قورباغه ساکت، خوابیده بیشه
گلدون خوابید مثل همیشه
قورباغه ساکت، خوابیده بیشه
لالا لایی لا لالایی لا لا لالایی...
لالا لالالایی لا لالایی لا لا لالایی...
جنگل لا لا لا لا
برکه لا لا لا لا
شب بر همه خوش، تا صبح فردا
شب بر همه خوش، تا صبح فردا
لالا لالالایی لا لالایی لا


                                   

شب بخیر ای آخرین امید من
نذار تاریکی تو قلبت بشینه

چشاتو به روی شب آروم ببند
تا چشای کوچیکت خواب ببینه

می دونم خواب ستاره می بینی
خنده هات برای من غریبه نیست

با مداد نقره ای رو تن من
همه آرزوهاتو بنویس

تو سرزمین خواب تو بوی تنهایی و غربت نمی آد
توی کوچه های سبز اون صدای پای محبت نمی آد

فرصت موندن تو شهر خواب کمه
چشتو به آسمون گره بزن

چشتو بذار تو جاده های شب نشین
شب بخیر ای آخرین امید من . 


                 

*لالالالا  گل نازم

* تويي سرو سرافرازم

* تويي سرو و تويي كاجم

* تويي افسر، تويي تاجم

 * لالالالا گل نرگس

* نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز

* هميشه در برم باشي

* چو تاجي بر سرم باشي

 *لالالالا گل مريم

* چه گويم از غم و دردم

*غم من در دلم پنهان

* بيا اينجا بشو مهمان

 * لالالالا گل مينا

* بخواب آروم ،گل بابا

* بابا رفته ، سفر كرده

* الهي زودي برگرده

 * لالالالا گل شب بو

* نگاهت مي كند جادو

* ببينم چشم شهلايت

* به زير آن كمان ابرو

 * لالالالا گل پونه

*انار كردم واسَت دونه

* انار سرخ ِ ياقوتي

* بخوراي گل، نگير بونه

 *لالالالا گل صدپر

* نشه هرگز گلم پرپر

* بمون با من گل خندان

* نبينم چشم ِ تو گريان

 * لالالالا گل لاله

* ميريم فردا خونه خاله

*  نديدم خاله جانت را

* الان چندين و چن ساله

 * لالالالا گلم خوابيد

* به رويش نورِ مَه تابيد 

* لالالالا گلم زيباست

* براي من ، همه دنياست .

                        
http://s1.picofile.com/file/6396973838/bed3.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396973838/bed3.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396973838/bed3.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396973838/bed3.gifhttp://s1.picofile.com/file/6396973838/bed3.gif

                           

                              

                            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه
12 دی 90 11:51
سلام وبلاگ قشنگی برا دختر کوچولوت درست کردی مطالب جالب وآموزندهای هم قرار دادی خوشحالم که باهات آشنا شدم دخترت 3روز از دختر من بزرگتر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد