سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

سلدا

سلدا فرشته من

1390/12/14 8:45
نویسنده : سارا
2,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلدا فرشته کوچولوی من

 

سلام دختر کوچولوی من

١٤٥ روز گذشت از به دنیا اومدن شما این روزا ماشا الله خیلی شیطون شدی مدام در حال قل خوردنی از

این ور خونه به اونور خونه و به خاطر شما رو زمین می خوابیم چون که نصف شب که از خواب

بیدار می شم می بینم که شما قل خوردی رفتی و حداقل یک متری با من فاصله داری

 دخمل شیطون خودم 

 آفرین به سلدای نازم Clapping Hands

مدتی هم هست که من مصدوم هستم هههههه آخه مچ دستم درد می کنه

 و مدام مچ بند طبی می بندم

و دو روز هم هست که دندونم آّبسه کرده و درد می کنه

اومدم چند تا عکس بعد یک ماه  بزارم

اینم عکس از دختر کوچولوی خودم

سلدا در 145 روزگی

عکس بعد در در  یک روز سرد برفی

سلدا نا نازی 

سلدا در حال بازی

سلدا کو چولو نشسته

نگاه متعجب سلدا به دوربین

سلدا عسل خودم

سلدا انگشتتو نخور عسلی توپ بازی کن (توپ مورد علاقه سلدا)

سلدا خوکشلههه

قند و نباته من

شکلات کوچولو

عکس دسته جمعی از سلدا ناز

 بوسسسسسسس برای سلدای شیرینم

KissesKissesKissesKissesKissesKissesKisses

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسناسادات
14 اسفند 90 14:56
هزار ماشالا به سلدا جون



ممنون خاله جون
مامان مانی
14 اسفند 90 15:31
نازی کوچولوی بامزه


مرسی مامانی مانی جون بوس بوس
سلدا
18 فروردین 91 20:20
سلام.چه دختر نازی داری ماشاا... اسم منم سلداست.آفرین به سلیقه ی مامان وبابایی سلدا


ممنون گلم
بوس برای سلدا از طرف سلدا
مامان سونیا
19 فروردین 91 18:47
وای وای وای ماشاالله به این دخملی خدا نگهدارش باشه چه عکسای خوشگلی به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد