سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

سلدا

خرید سیسمونی 1

1390/4/30 15:23
نویسنده : سارا
2,621 بازدید
اشتراک گذاری

 خرید سیسمونی 1

برای خرید سیسمونی و انتخاب رنگ و مدل تخت وکمد من و شوشو تا جایی که وقت داشتیم دنبال

 سایت ودیدن مدل تو مغازه ها و پرس و جو از همه اونایی که جدیدا سیسمونی خریدن کردیم

 البته به نتایج خوبی هم رسیدیم قرار شده همین روزها برای سفارش تخت و کمد اقدام کنیم

کالسکه و کریر و روروئک هم انتخاب کردیم

می مونه وسایل بهداشتی ولباس و عروسک و فرش اتاق و یه بخاری کوچولو برای اتاق نی نی آخه اینجا

زمستونا خیلی سرده والبته وسایل تزیینی راستی اتاق نی نی پرده هم می خواد  واییییییی من چقدر

 کار دارم 

مثل اینکه خیلی دیر کردم  www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

 خرید کردن برای نی نی خیلی کیف داره  همین روزها باید برم کلی خرید کنم

٢٢/٣/٩٠

امروز با بابایی رفتیم و سرویس خواب برای دختر گلم شفارش دادیم  برای اتاقت هم یه قالیچه خوشکل

 خریدیم بعقیه وسایل ها رو هم از تهران برات می گیرم آخه اول تیر میرم تهران ٢٠ روزی اونجا می مونم

برای عروسی دایی که ١٧ تیره  می رم تا پیش مامانیم باشم  

٢٨/٤/٩٠

امروز سرویس خوابتو تحویل گرفتیم  چند تا عروسک و سرویس ١٩ تیکه لباس نوزادی و ساعت و زانو بند و

 یه سطل زباله خرگوشی هم برات گرفتیم  در ضمن من برات یه دونه زرافه که مثل جغجغه هست هم

 برات گرفتم امیدوارم که دوست داشته باشی هنوز هم کلی کار دارم  

 

خدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.comخدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.comخدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com

 


خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطی
19 تیر 91 14:54
مبارکش باشه عزیزم.هرچند فک کنم الان دیگه خانوم کوچولوی شما داره راه میره.ولی من دیر کردم و اومدم از اول ماجرا دارم میخونم. به وبلاگ کوچولوی منم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد