سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سلدا

دوتا شعر انگلیسی با ترجمه

1390/3/28 19:00
نویسنده : سارا
5,917 بازدید
اشتراک گذاری

دوتا شعر انگلیسی با ترجمه

 

 

     ABC BlocksABC BlocksABC Blocks

Teddy Bear, Teddy Bear

Sleepy Teddy

Teddy bear, Teddy bear, run upstairs,
Teddy bear, Teddy bear, say your prayers.



Teddy bear, Teddy bear, turn out the light,
Teddy bear, Teddy bear, say good night!

 ترجمه فارسی

خرس کوچولو

 خرس کوچولو, خرس کوچولو, بدو بیا طبقه بالا

خرس کوچولو,خرس کوچولو, زود دعا بخون

 خرس کوچولو,خرس کوچولو,چراغ خاموش کن

خرس کوچولو,خرس کوچولو ,شب بخیر بگو

بع بع ,ببعی سیاه

 بع بع ,ببعی سیاه

آیا واسمون پشم داری؟

بله آقا بله آقا دارم!

سه تا کیسه پر دارم

یکی واسه صاحبم دارم

یکی واسه خانومش دارم                   

یکی هم واسه بچه کوچولو دارم

که پائین جاده زندگی می کنه

 

Baa, baa, black sheep,

 


Have you any wool?

 

 

Yes, sir, yes, sir,

 

 

Three bags full;

 

 

One for my master,

 

 

Andone for my dame,

 

and one for the little boy

Who lives down the lane.

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sara
25 خرداد 90 10:40
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
ریاضیدان جوان
22 تیر 91 20:37
اهنگ وبت به موقع جو عوض کرد ایول
آرشیدا
9 آذر 91 20:02
خیلی بامزه بود منم شعر انگلیسی میگم دوس داشتم اشعار کس دیگه رو هم بخونم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد