سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

سلدا

سلدا و حرف زدن

1392/4/23 9:14
نویسنده : سارا
1,534 بازدید
اشتراک گذاری

سلدای من حرف می زنههههههه

سلدا کوشولو در تاریخ ١١/٤/٩٠ برای اولین بار به

صورت رسمی شروع کرد به حرف زدن

و یه ریز می گه  ماما  دد  ادا  به بب  نه نه 

این برای سلدای من که به دو زبان باهاش حرف

می زنیم یه پیشرفت خیلی خوبه

( من که فکر می کردم چون خانواده علی باهاش ترکی صحبت

میکنن کمی دیرتر حرف بزنه )

فایل صوتی حرف زدن سلدا رو هم یکی دو روزه

 می زارم تو وبلاگ

سلدا کوچولو یه شیرین کاری هم یاد گرفته لیوان رو می گیره

 جلوی دهانشو جیغ می زنه و وقتی صدا می پیچه کلی ذوق می کنه و

می خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوب
30 تیر 91 17:38
تبریکککککککککککککککککککککککک
خاله فداش بشه.
من که از همون روزای اول به این جا سر میزدم، حس میکنم اجازه دارم خاله ی سلدا باشم
مگه نه؟

امیدوارم همیشه سلامت باشید در کنار هم
و امیدوارم یه روزی هم تو خاله بشی و به وبلاگ نی نی من سر بزنییییییییییییی
انقد دوس دارممممممممممممم



یعنی میشه!؟
یه عالمه خجالت
دختر نازت رو ببوس





ممنون خوشحال می شم که شما خاله من باشید البته مامانم هم همین طور
انشاالله که شما هم به آرزوی قشنگتون برسید و یه روز من ومامانم بیاییم و به وب نی نی خاله محبوب سر بزنیم بوس بوس هوارتااااا

الناز(مامان بنیا
4 مرداد 91 13:43
قربون حرف زدنت برم من عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد