سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سلدا

روز مرگی های من و سلدا

1391/10/2 13:36
نویسنده : سارا
1,910 بازدید
اشتراک گذاری

روز مرگی های من و سلدا

سلام

عزیزم مدتی بود که نتونستم درست و حسابی بیام و برات بنویسم به دو دلیل یک) ماشالله

شما کلی شیطونی و اصلا نمی زاری بیام و پای نت بشینم  دو )خودم حوصله ندارم 

 شاید به خاطر اینه که دارم زیم می گیرم و از طرفی هم می رم باشگاه دیگه انرزی ندارم

به هر حال اومدم تا از روزمرگی ها برات بنویسم از این که توی روز من و گل دخترم چی کارا می کنیم

اول قبل شروع بگم که ٨ آذر تولد بابا بود و 1  دی هم تولد من و هر دو مون ٣٠ ساله شدیم 

 و دخمل گلم یک سال و دو ماهه

پنجشنبه شب یلدا بود ومن از صبح کله سحر پا شدم تا برای شب تولدم کیک بپزم

که هم شب تولدم بود هم شب یلدا  شما هم زحمت کشیدید و از ساعت 7.30 بیدار بودی

من که تا ظهر مشغول بودم و یه کیک شطرنجی خوکشل و خوشمزه ویه دونه کیک هویج درستیدم

بعد بابایی اومد و رفتیم خونه عزیز جونت  مثل  همیشه اونا وقتی تو رو می بینن کلی ذوق می کنن و

از بغل عزیز می ری بغل عمه فاطمه و عمه زینب و بابایی و این مسیر بارها تکرار می شه هههههه

شب یلدا هم رفتیم خونه عمو مجید بابا و شما کلی با محمد امین بازی کردی  محمد امین

از شما 5 ماه بزرگتره  وهمش می خواست بیاد تو رو بغل کنه و بوست کنه ( اینم بگم که ماشالله

شما از هم سن و سالهات خیلی با هوش تری و اسم همه چی رو می دونی و بهشون

واکنش نشون می دی  اسم لباسها و جوراب و کفش و  شال و کلاه و تمام وسایل خونه

رو بلدی وقتی می گم بریم دد می ری و شلوار و جوراب و شالتو می یاری

تازه گیها هم  یاد گرفتی به گاو بگی مااااااااا  وقتی می گم ماااا کو کتابتو ورق می زنی

 و می رسی به عکس گاو و می گی اینه

صبح هم که از خواب پا می شه عکس خودتو رو دیوار نشون می دی و می گی نی نی و وقتی می گم

نی نی کو می گی اینه)

شب خوبی بود اماا سلدا خانوم نذاشت دو تا عکس ازش بگیرم

کیک تولد منم تو همون مهمونی خورده شد بدون یه دونه عکس البته قراره بابا برای من تو تولد قمریم

تولد بگیره آخه من دوست نداشتم تو ماه صفر برام تولد بگیره پس تا 6 ربیع اول

من و سلدا خانوم هر روز هزار بار این کتابا رو ورق می زنیم  من دیگه چشم بسته اسم اشیا و

حیواناتی که تو کتاب هست رو می گم

بعد با هم کارت ها رو تکرار می کنیم تا خسته بشی

شما به تی وی علاقه خاصی داری و با همه آهنگها نی ناش ناش می کنی

تمام کابنت ها رو باز می کنی و محتویاتشو می ریزی بیرون وقتی می گم سلدا چی کار می کنی

آروم می گی ما ما ای یعنی اینو می خوای و برش می داره و میاره برای من !!!!!!!!

تا اینجا تونستم بنویسم مابقی در پست بعدی  به همراه عکس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه جونی
2 دی 91 14:36
سارا جون تولدت مبارک
امیدوارم همه زندگیتون سرشار از شادی و سلامتی باشه


ممنون عزیزم


الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 15:09
منتظر عکسیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد