سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

سلدا

سلدا و سفر به اصفهان

1392/4/8 13:54
نویسنده : سارا
1,808 بازدید
اشتراک گذاری

سلدا و سفر به اصفهان

اول اینکه مثل همیشه باز هم ببخشید که دیر اومدم ولی خوب حالا که هستم نیشخند

مدتیه که خیلی دلم گرفته بی دوستی تو این شهر غریب واقعا اذیتم می کنه کم کم دارم

اعتماد به نفسمو از دست می دم پناه آوردم به آشپزی   اما اونم به دلایلی اعصابمو

بهم ریخته کلافه(خوب این منم دیگه حسابی از این وضعیت کلافه ام)

حالا بهانه تراشی دیگه بسه بریم سراغ سفر و سلدا و عکسا

اول عکس یا توضیح ؟؟؟؟سوال

از عکسا شروع میکنم و بین عکسا توضیح هم می دم خوووووووواز خود راضی

سلدا و دم عید

این عکسه مال اسفند ماهه که رفته بودیم خرید سلدا از این مغازه انقده

خوشش اومده بود که راضی نمی شد از جلوی اون تکون بخوره تا ولش

 می کردی می رفت وا می ستاد جاوی مغازه

سلدا و بلال خوری

واماااا این عکسه که برای فروردین ماهه رفته بودیم پارک ایل گلی

سلدا و پارک

سلدا تو پارک ملت مراغه فروردین ماه

موزه

اینم 15 فروردین موزه تخصصی ایلخانی مراغه

سلدا و بابا

کیفیت عکسا به خاطر شرایط موزه و بدون فلش انداختن عکس خیلی خوب نیست

سلدا و حیاط موزه

سلدا و حیاط موزه

سلدا و حیاط موزه2

سلدا و حیاط موزه و بابایی سلدا

سلدا و به قول خودش ابیس

سلدا 2

پارک معلم مراغه

3

محو تماشای مورچه هااااااااا

سلدای نازم

وحالا عکسای اصفهان ویه توضیح لنز دورینمون خراب شده به خاطر همین با

این دوربین نفتی ها عکس گرفتیم

نقش جهان

میدان نقش جهان

نقش جهان

نقش جهان

نقش جهان

چهل ستون

چهل ستون من که عاشق این باغش شدم فوق العاده زیبا

درخت کهن سال

اینم همون درخته که تو باغ چهل ستون گذاشتن

سی و سه پل

سی و سه پل با دوربین نفتی نیشخند

پارک

پارک روبروی چهل ستون زیباااااااا

پارک

نانا

نانازی

اینجا همسلدا مثل مامانش خسته از پیاده روی نشسته بود جلوی مغازه بلند

نمی شد

5

این حالات مختلف سلدا تو عکسای متفاوت چون عکسا زیاد بودن اینارو انتخاب

کردم با همون دوربین نفتی گرفته شدن که گفتم

تو سفر دختر نسبتا خوبی بودی فقط گرما کلافت می کرد و همش می گفتی

آب  آب

تو باغ پرندگان هم کلی عکس و فیلم داری فقط الان دیگه خسته شدم باشه

بعدا

تو اون چند روز مسافرت هیچی نمی خوردی و همش می گفتی

 چیس و بستن  یعنی چیپس می خوام و بستنی

یه کلمه معروف هم داری اونم اینه بو یو  وقتی مگسی  مورچه ای ببینی

می گی بو یو  یعنی برو اون ور

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد