سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

سلدا

بدون عنوان

1390/3/23 11:23
نویسنده : سارا
829 بازدید
اشتراک گذاری

دلی که عشق ندارد و به عشق نیاز دارد آدمی را همواره در پی گم شده اش ملتهبانه به هر سو

می کشاند

  

می نویسم برای تو کودک نازم برای تو که هنوز پا به این دنیا نگذاشته ای برای تو که در وجودم رشد می کنی وعشق مادرانه را برای من به هدیه می دهی

 امروز 10/3/90 هستش  از این که تو رو دارم خیلی خوشحالم نی نی نازم الان تو 19 هفته و یک روزه که پیش من وبابایی هستی من وبابایی خیلی دوست داریم  

  قلبقلبقلبقلبقلب

پسسسسسسسسس  کی میای دلم برات تنگیده دخمل نازم   

دیشب تو دلم کلی تکون تکون می خوردی انقده شیطنت کردی که خوابم پریدش بعدش گرفتی خوابیدی  مامانی اینم قیافه صبح من آخه شب نخوابیدم  

 خنده 

 دوستت دارم دخمل نازم

                                     

دیروز عصر هم رفته بودیم بیرون بابایی برام گیلاس خریده بود دو لپی داشتم می خوردم البته شسته نشده بابایی  هم منو دعوا کردش

تا یادم نرفته اینم بگم که من بابایی رو خیلی دوست دارم 

  









 









 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگين
10 خرداد 90 11:21
سلام وب قشنگي داري شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .
سحر
10 خرداد 90 12:20
سلام سارا جون تبریک میگم ایشالا به سلامتی نی نی رو ببوس به ما هم سر بزن خوشحال میشیم که از احوالاتت با حبر باشیم
سحر
10 خرداد 90 12:21
با اجازه لینکیدمت
مامان آتین
10 خرداد 90 12:55
سلام همیشه خوش باشین خدا دخمل کوچولوتونم حفظ کنه ... و کمک کنه راحت و سلامت به دنیا بیاد
مامانی حسنا جون
15 دی 90 20:20
سلام مبارکه ان شالله 1000 سال زنده باشید وب نازی دارین به ما هم سری بزنید منتظریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد