سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

سلدا

سومین ماهگرد

1390/10/19 13:36
نویسنده : سارا
5,132 بازدید
اشتراک گذاری

سومین ماهگرد سلدا

 

                                               

                                

سلدا امروز سه ماهش تموم می شه  و وارد ماه چهارم زندگیش  میشه

دخترنازم سومین ماهگردت مبارک

پیشرفت های سلدا :

می خنده  

مدام  با دست هاش بازی می کنه

پستونک می خوره در حد لالیگا    شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

سرش رو به طرف صدا بر می گردونه

جیغ های بنفش می کشه 

سر و گردن رو ثابت نگه می داره

حسابی بغلی شده و کمرشو بلند می کنه تا بغلش کنیم

در هر فرصت ممکن دستاشو  با صدا و علاقه شدید می خوره

تا حدودی هم غلت می زنه

با نگاهش همه رو دنبال می کنه

                           

در این مدت ما کلی هم مهمون داشتیم  و من کمتر تونستم بیام مطلب بزارم

اولین شب یلدا هم ٧٢ روزه بودی       یلدا تولد من هم بود 1

 سلدا  در اولین یلدا

وزن و قد سلدا در سه ماهگی 

وزن ٥٥٠٠ و قد ٦٢ (١٩٥٠ گرم تو این سه ماه وزن گرفتی و قدت هم ١١ سانت بلند تر شده )

اینم چند تا عکس از سلدا از دو ماهگی تا سه ماهگی

selda

 

 

 

فرشته من

 

دختر کوچولوی من

 

عسل من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
18 دی 90 12:03
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
فاطمه
20 دی 90 14:53
اخی از طرف من ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد