سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

سلدا

دو ماهگی سلدا

1390/10/17 9:01
نویسنده : سارا
8,206 بازدید
اشتراک گذاری

دومین ماهگرد سلدایی و واکسن 

            15_5_16.gif

 

دو ماهگی سلدا جونم

             

پرنسس من دومین ماهگرد تولدت مبارک

سلدایی من دو ماهه شد هوراااااااااااااااااااا      http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

                      

 ماشاالله برای خودت خانمی شدی توت فرنگی من

سلدایی تو این دو ماه دخملی خیلی خوبی بودش شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

شبها راحت می خوابه و روزها هم همش دلش بغل می خوادشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے فدای دختر بغلی خودم بشم 

 منم که بی کار

تازه گی ها دخمل اخمالوی من لبخند هم می زنن

من رو هم می شناسه چون بغل من گریه نمی کنه

هر روز با هم بازی شناخت رنگ رو انجام می دیم برای تقویت حواست

 

                                  

سلدای من در دو ماهگی قد سانت  59 و وزن 4900 گرم

19/9/90

امروز واکسن دو ماهگی تو زدیم  من از شب خوابم نبرده بود همش استرس داشتم بلاخره صبح شد و

 من و بابایی بردیمت مرکز بهداشت تا واکسن بزنی 

قبل رفتن من 10 قطره استامینیفون بهت دادم  تا موقع زدن واکسن زیاد دردت نیاد

تو مرکز بهداشت هم اول قطره فلج اطفال بهت دادن تو هم همش داشتی مز مزه می کردی

بعدش هم دو تا آمپول بهت زدن یکی به پای راستت و یکی به پای چپت  تو هم کلی جیغ زدی ولی بعد

 چند دقیقه آرم شدی  بمیرم برات نی نی من که اوف شدی

بعد اومدن به خونه هم بهت دو برابر وزنت قطره دادم یعنی 10 قطره  

اینم سلدایی بعد آروم شدن که خوابیده

خواب بعد واکسن

                                            

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسترن
18 آذر 90 1:36
2 ماهگیت مبارک عزیزم.امیدوارم همیشه گل لبخند رو لبهای نازت باشه
سید امیرعباس بابا
19 آذر 90 13:01
سلام نی نی جون... خوبی؟؟؟ عزاداری هات قبول باشه... وبلاگ قشنگی داری... اومدم بگم من تازه 6 ماهه شدم... بیا یه سر بهم بزن... بقیه مطالبم رو هم بخون ... دوست دارم تو لیست دوستام باشی... اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن... راستی کم کم داره زمستون میاد...لباس گرم بپوش و خیلی مواظب خودت باش سرما نخوری... دوستت دارم منتظرتم سید امیرعباس بابا
الهام
22 آذر 90 4:19
سلام چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه اسمشم نازه
مامانی شیما وحدیث
3 دی 90 14:11
سلام مامان سارا جون خوبی عزیزم چه دخملی نازو شیرینی چه لباس خوشکلی پوشیده .آخ امان ازاین واکسنا که من هروقت موقع زدن بودکلی غصم میگرفت . راستی مامانی سلدا به چه معناست ؟ به ماهم سربزن خوشحال میشم
مامان نازنين رقيه
6 بهمن 90 15:30
راستي عكس از اين عروسك بيشتر بذار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد