سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

سلدا

یک سالگی وبلاگ

1391/3/31 6:44
نویسنده : سارا
2,555 بازدید
اشتراک گذاری

یکسالگی وبلاگ سلدا

              و آخرین پست از ...

یک سال از ایجاد وبلاگ سلدا جونم می گذره  البته الان که می نویسم یک هفته هم از تولدش گذشته

 اما چون خیلی کار دارم و سرم شلوغه وقت نمی کنم بیام پست بذارم

 آخه ٢/٤ /٩١ اسباب کشی داریم منم دست تنهام

از اینا که بگذریم تولد تولد  تولدت مبارکککککککک

( البته نمی خوام زیاد شلوغش کنم  یه جشن خودمونی کافیه هههههههههه)

این وبلاگ یه دفتر خاطراته برای من سلدا و بابایی  به امید روزی که این وبلاگ رو

 به سلدا جونم تحویل بدم تا خودش خاطراتشو اینجا ثبت کنه بوس برای دخمل نازم خوشجل خانوم

و اما بگم از سلدایی :

دختر نازم هر روز بزرگتر و خانوم تر می شه جدیدا هم وقتی از تلویزیون صدای آهنگ می شنوه رو ی

زانوهاش نیم خیز می شه و شروع می کنه به دست دستی وقنی آهنگ حسنی رو براش می زارم

 انقدر ذوق می کنه که نگو می خواد بال در بیاره

یه کار جدید هم یاد گرفته بعد شیر خوردن شروع می کنه به ملچ ملوچ و کلی صدا در میاره

و یه شیرین کاری هم بلده لب پایینشو می زاره رو لب بالا و لبشو تکون می ده 

عکس تولد وبلاگ و شیرین کاری سلدا  و خونه قبلی و جدید رو هم برای یادگاری و اینکه سلدا وقتی

 بزرگ شد خونمونو ببینه هم می یام و می زارم الان کلی کار دارم   

دلم شور می زنه بابت خونه جدید آخه نه اینکه من از همسایه شانس نیاوردم  استرس دارم

آخ  که چقدر دلم یه همسایه خوب می خواد تو این شهر غریببببببب یه همسایه

 که مثل یه خواهر و یه دوست خوب باشه .

اینم چند تا عکس علی الحصاب از سلدا و باباش

سلدا و بابا در کندوان

سلدا دخمل بابایی

 

نانازی بابا

 کندوان    سلدا و بابا

سلدا عسل بابا

سلدا و بابا در بازار محلی کندوان

سلدا و سه چرخه

 

سلدا پدرام

 

سلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپهر توپولو
27 خرداد 91 15:17
سلام به سلدا جونم و مامانش که این قدر واسه وبلاگتون زحمت کشیدید واقعا وب قشنگی دارین منم مامان سپهرم بیایین به وب ما هم سر بزنید تا با هم تبادل لینک داشته باشیم.ایشاالله یه اسباب کشی راحت و همسایه هایه خوبی داشته باشین.
عمه جونی
29 خرداد 91 12:28
((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْامری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین)) حضرت محمد (ص) فرمودند :هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا میکند..... عیدتون مبارک
محبوب
30 خرداد 91 17:49
سلام سلام... ماشالا. چقدر بزرگ شده دخترموننننننن تولد مبارک مبارک از طرف من ببوسش خدا بتون ببخشه این گل ناز رو
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 تیر 91 19:17
سلااااااااااااام واقعا خسته نباشی از اسباب کشی عزیزم. امیدوارم یه همسایه خوب گیرتون بیاد همونجوری که میخوای. غربت خیلی سخته راستی شما الان ساکن کجایید؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 تیر 91 19:18
ببخشید من یه کم دیر بهتون سر زدم امتحان داشتم الانم وسطاش هستم اما دیگه خیلی دلم تنگ شده بود گفتم یه سر بزنم ببینم سلدای نازم چطوره؟
عمه جونی
9 تیر 91 23:52
نیستی سارا جون هنوز کارای اسباب کشی تموم نشده؟ بیا دیگه دلمون براتون تنگولید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد