سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

سلدا

هفده ماهگی سلدا

1391/12/19 12:09
نویسنده : سارا
2,219 بازدید
اشتراک گذاری

هفده ماهگی عسلممم 

سلام دخمل گلم ببخش که دیر اومدم باززززززز اصلا حال و حوصله ندارم نمی دونم چرا حوصله ندارم

دلم گرفته شاید  از تنهایییییییییییییی

 این ماه مامانم اومده بود پیشم آخه  که بهمن ماه اواسطش پای من به وسیله شیشه کمد دیواری اوفففففففف شد کلی خون و خونریزی و بعد تا ١٤ روز دوهفته تمام پام کبود بود شدید وقتی راه می رفتم خیلی درد داشت مامانم هم نگران شده بود و اومده بود دیدنم  طفلی مامانم از روزی که اومد شروع کرد کار کردن تا روزی که بره منم تنبل از فرصت استفاده کردم و هی آخ و اوخ که پام اوف شده و استراحت به هر حال دست گلش درد نکنهقلب

و اینکه دندون عقلمو جراحی کردم دکتر گفت درد نداره ولی دروغ می گفت درد داشت  وقتی داشت جراحی می کرد اشکم در اومده بود تازه بعد از اینکه اومدم خونه و بی حسیش رفت واییییی چه دردی

الانم درد می کنه بعد سه روز وای دندونم گریه

واما شما که کلی شیطون شدی و باهوششششششش ماشالله

هر چی می گم مثل بلبل تکرار می کنی تو خونه جرات ندارم چیزی بگم کاری بکنم چون تمامی کارا و حرفا ظبط می شهههه ای دختر شیطون تا می یام بگم علی جلوتر از من بلند می گی علییییییی به جای بابا هر وقت کار بدی می کردی بهت می گفتم بد تا اینکه چند روز پیش که کارد میوه خوری رو برداشته بود و من ازت گرفتم و شما به من با عصبانیت گفتی بدددد منم دارم ترک می کنم این کلمه زشت رواوه

 دایره لغات سلدا در 17 ماهگی

بابا....

 مامانی .....

عزیز.......

 آ بابا ......

عمه .....

دا (دایی).....

مم(محمد)...

زرا (زهرا).....

عم(عمو و تمامی آقایان).....

نی نی ....

 جوجو(جوجه .پرنده ).......

اپ (اسب) )......

.مووو(گاو)......

بع ب (گوسفند)......

 ما(ماهی) .....

 دس (دست).....

لالا(خوابیدن)

بشی (بشین.بخواب .).....

 به به (غذا.  شیر. میوه و خوردنی ها).....

دد(بیرون).....

بابی (باب اسفنجی).....

الو(تلفن).....

 نه .....

 اده(بده)

علی(علی بابایی)......

نانای(رقص).....

با (پا)......

آنه(آینه)......

 اوخ(موقع درد یا افتادن)......

جیز(خطرناک)........

سلا(سلام)......

اوکار(خودکار)......

امی مم(امیر محمد)......

ممو (میمون).......

گوش (گوش )البته خیلی تند می گی گوش

آب .......

بی(بیا)....

فعلا همینا یادمه

با شنیدن آهنگ شاد امکان نداره نانای نکنی اونم چه نانایی همه کیف می کنن و دست به دهان که چه استعدادی  ماشاالله

هفده ماهگیت هم مبارک نازنینم

 سلدا جونم

نازنینم

عزیزمممممممممممم  

سلدا خانوم

نانازی و دد

ادامه دارد.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آني
16 اسفند 91 9:13
شيواااااااااااااا جون اعتصاب كردييييييييي؟چرا ؟ما كه خيلي سراغتو ميگيريم ..در ضمن مگه نظرات من توي وبلاگت نمياد؟؟؟من هميشه نظر ميدم اومده بودي تهران گفتم چرا بيخبر بگو همو ببينيم يه روز، چرا اصلا محل نذاشتي قربونت بشم
خلاصه اگه بياي كلوپ كه خوشحال ميشيم اگر هم نياي كه من حتما سراغتو ميگيرم هر روز
فداي سلدا جونم بشم من
منتظر عكساشمممممممم

سلام آنی جونم خوبی عزیزم ممنون گلم دیروز نظرتو دیدم و تاییدش کردم بازم ممنون که بهم سر می زنی دوستت دارم هوارتااااااا

رها
20 اسفند 91 12:43
زنده باشه این دختر گل شما الهی
محبوب
5 فروردین 92 18:24
وای وای
نیگاش کن
ماشاللللللللللللللللا
چقدر نانازه این سلدا خانوم
اشالا همیشه سلامت باشه
از طرف خاله محبوب ببوسش
خدا بد نده
الان پات بهتره؟
آخ آخ نگو از دندون که منم بیچاره شدم این چند وقت از درد دندون این مسائل
اشالا که همه خوب باشید
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی باشه برای تو و خانواده ی گلت



ممنون دوست خوبم



بد نیستم پام خوب شده دندانم هم همچنین بعد از کلی درد و آخ و اوخ

محبوب
5 فروردین 92 18:25
rasti teme jadid paget mobarak bashe kheily ghashang shode va inke akharin aksi ke az selda gozashti kheilyyyyyyy naze. ba ejaze save esh mikonam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد