سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سلدا

بدون عنوان

1390/6/2 15:03
نویسنده : سارا
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

ماه دوم (من و فرشته ام)

                             محصل

اسفند ماه ١٣٨٩

٤ اسفند با جواب آزمایش رفتم پیش دکتر سلمانزاده و دکتر هم تایید کرد و برام سونو  و دارو نوشت

و گفت که نی نی ٥ هفته ای هستش و باید دو هفته دیگه برم سونو گرافی تا صدای قلب نی نی رو بشنویم

                                        

یک هفته بعد از دکتر رفتن حال من بد شد و ... دو باره رفتم پیش دکتر و دکتر هم دوباره برام دارو نوشت

 اما مثل اینکه قرار نبود حالم خوب بشه بلاخره روز 14 اسفند که شنبه بود رفتم سونو و صدای قلب

 کوشولوتو برای اولین بار شنیدم خیلی حس خوبی بود

                       

ضربان قلب  139 در دقیقه و   CRL=9 M  حدودا 7 هفته (14 اسفند 1389)

تو این ماه حالم خیلی خوب نبود و دکتر هم  بهم استراحت داده بود هر روز بدتر از روز قبلم بودم

 یواش یواش هم عید داشت از راه می رسید ولی من حالم بدتر از اونی بود که بخوام به عید فکر کنم

همه دنبال خرید و خونه تکونی بودن  و منم همش خواب بودم

قرار بود محمد داداشم بعد از اینکه کلاسهاش تموم شد بیاد خونه ما و به من کمک کنه

بلاخره 24 اسفند محمد اومد و با علی جونم کمی خونه تکونی کردن

                     ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

28 اسفند هم دوباره رفتم پیش دکترم و دکتر هم برام چند تا آمپول تجویز کردن که خودم  زحت تزریقشونو

 کشیدم آخه بابایی دلش از  نمی یاد به من آمپول بزنه  فردا شب هم مهمون دارم مامانم اینا به همراه

زنداداش جدیدم مریم

 

                                       

                 محصل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد