سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سلدا

45 روز با سلدا

1390/9/6 18:22
نویسنده : سارا
4,098 بازدید
اشتراک گذاری

٤٥ روز با سلدای ناز

 

 

سلدای نازم امروز اومدم تا برات از٤٥ روز   با تو بودن بنویسم

اول اینکه خیلی خیلی دوستت داریم  (مامان و بابایی) هر روز که می گذره بیشتر از قبل دوستت داریم

 دخملی من انقدر دوستت داریم  که وقتی  می خوابی دلمون برات تنگ می شه

سلدایییی من تو یه روز زیبای پاییزی یعنی  یکشنبه  17/7/90 و  9/10/11 ساعت 50/7 دقیقه صبح به

 دنیا اومده       

                         blue stork holds baby animated gif

         اینم عکس سلدایی یک ساعت بعد از تولد تو بیمارستان

 یک روز و نیم تو بیمارستان بودیم  و روز هیجدهم بابا و عزیز جون اومدن دنبالمون و من با مامانم (مامانم

همراهم تو بیمارستان بودش) والبته  سلدا جونم رفتیم خونه مامانم اینا

روز  سه شنبه 19/7 هم برات یه گوسفند قربونی کردیم

چهار شنبه 20/7  آز غربالگری دادی

روز 5 شنبه   21/7  طبق رسممون برات آش روز پنجم  پختیم البته دست خاله لیلی و مامانم درد نکنه که

 خیلی زحمت کشیدن بیست ویکم تولد ستایش هم بود و سلدا در اولین جشن تولد شرکت داشت

نا گفته نمونه که بابایی و دایی محمد هم زحمت کشیدن و موقع رفتن به نمایشگاه رسانه های دیجیتال

با یه پراید تصادف کردن و برای ماشین کمی خرج باز کردن بعد از ظهر هم خوشحال و خندان اومدن خونه

با یه ماشین تصادفی دستشون درد نکنه

روز شنبه ٢٣/٧ عزیز و بابایی رفتن تبریز و من بازم  موندم خونه مامانم اینا

روز یکشنبه٢٤/٧ تازه گواهی تولدتو از بیمارستان گرفتیم آخه فقط روزهای یکشنبه گواهی صادر می کردن

روز سه شنبه٢٦/٧  هم حمام دهم رفتی سلداییی

                                                              baby bath tub with teddy bears animated gif

روز پنج شنبه ٢٨/٧ بردمت پیش دکتر تقوایی که  از دوستامونه و تو رو ویزیت کردش و برات چند تا دارو

 نوشت

وزن 3750  و قدت 53ساتت شده دخملی من

دکتر فیاض و خاله زهرا هم تو رو دیدن وکلی بهم تبریک گفتن منم عکسای شایان و روزینا رو دیدم

( نی نی های دکتر فیاض)

روز شنبه 30/7 با قطار اودیم تبریز من  مامانم و سلدایی این اولین مسافرت تو با قطار بودش

 

تو این مدت که خونه مامانم اینا بودیم دخملی خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی گلم در کل نی نی

خیلی خوبی هستی ماشاالله به سلدای خودم

                             

 

 از روز 1/8 تا 6/8 خونه عزیز اینا بودیم (مراغه) و جمه شب هم برگشتیم خونه خودمون تبریز اولین

 ورود تو به خونه خودمون

Orkut Myspace Welcome Scraps, Graphics and Comments

دل همه برای تو تنگ شده دایی ها  خاله  بابابزرگ هر روز زنگ میزنن و حالتو می پرسن و منم براشون

 عکسای تو رو ایمل می کنم

                      

 بیست و چهارمین روز 11/8  وزن 4 کیلو و قدت57 سانت بود

اولین مهمونی رو خونه خاله اکرم دعوت بودی و زهرا و صدرا هم بودن تاریخشم ١٤/٨ بود

روز عید قربان هم بردیمت مهمونی خونه عزیز اینا ١٦/٨

١٧/٨ هم ماه گرد تولدت بود سلدایی                 

هر روز که می گذره نازتر و خانوم تر می شی  فقط شیر من کمه و تو گاهی اوقات گشنه می مونی که

با شیر کمکی جبران می کنیم

                            

        deborah.mihanblog.com

روز ٢٤/٨ هم مهمون داشتیم و تو نی نی گلم بازم دخمل خوبی بودی و بغل بابایی خوابیدی تا من

کارهامو انجام بدم

                                 

روز ٢٥/٨ هم به خاطر اینکه هر چی شیر می خوردی بالا می آوردی بردیمت پیش دکتر صادقی که از

دوستای بابایی هستش در ضمن دکتر خیلی خوبی هم هست و معلوم شد که مشکل شما پر خوری

هستش و بنا به دستور دکتر به شما پستونک دادیم اما شما از پستونک خوشت نمی اومد و با زبون پس

 می زدیش ما هم شیشه کوچولوء مورد علاقه شما رو بهت دادیم تا در مواقعی که سیری اونو میک بزنی

 

                             

روز ٢٦/٨ عزیز اومد خونه ما مهمونی و روز ٢٧/٨ یعنی چهلمین روز تولدت عزیز جونت شما رو برد حمام

چهلم  دستشون درد نکنه

٢٩/٨  عزیز عمه زینب و زهرا و صدرا مهمون ما بودن زهرا و صدرا از شیشه کوچولوی تو خوششون

می اومد و همش یواشکی برش می داشتن

                         

دخملی گلم باورم نمی شه که شما ٤٥ روزه که با ما هستی خیلی زود گذشت و روز های خیلی

 شیرینی هم بود دلم می خواد زود بزرگ بشی تا همدم تنهایی های من باشی سلدا جونم

                               http://widget.bigoo.ws/community/media/82/12782.GIF

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیلو مامان نیایش
2 آذر 90 17:37
سلام مامان سلدا دخملیت خیلی نازه خدا حفظش کنه مطالبتم خیلی خوبن جزء به جزء که هستن ادم حس میکنه الان اتفاق افتادن نیایش من 21\7\90 دنیا اومد
عسل خانم
3 آذر 90 22:54
چه دختر نازی دارید لطفا به ما هم سری بزنید
مریم مامان پندار
5 آذر 90 16:38
عزیز خاله چقدر ملوسی عروسک ناز نازی
مریم مامان پندار
6 آذر 90 10:50
سلدا جون بیا به وبلاگ پندار برای عکس مسابقه نظر بده
مامان طاها
27 آذر 90 14:06
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.
علی یه دونه
3 دی 90 11:21
علی هوشیار: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين و دختر خوبتر و نازی ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين. yedoone.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد