سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

سلدا

تولد علی جونم

1390/9/8 13:49
نویسنده : سارا
3,908 بازدید
اشتراک گذاری

تولد        تولد       تولد 

        علی جونم تولدت مبارک

       

بهترینم روز میلادت مبارک

ای بهترینم چه خوب شد که به دنیا آمدی

وچه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان وبدان که تو تنها بهانه ای برای بودن

 دوستت دارم دوستت دارم

تولدت مبارک

امسال جشن تولدت رو همراه با فرشته کوچولومون سلداییی جشن می گیریم

اینم از طرف سلدا برای بابا جونش

بابایی جونم تولدت مبارک   

                          

و این هم یه کیک از طرف من و سلدای نازمون

                 

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کوچولو
13 آذر 90 8:53
سلام کوچولو
مریم مامان درسا
13 آذر 90 15:19
سلام وای الهی من قربونش برم ،چه جیگری شده ،بلا کاشکی الان اینجا بودی. تولد علی آقا هم مبارک...
تارا
19 آبان 92 18:12
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد