سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سلدا

برای خودم و دخترم

1390/6/8 15:31
نویسنده : سارا
3,600 بازدید
اشتراک گذاری

برای خودم و دخترم

                     م

٨/٦/١٣٩٠

امروز آخرین باریه که تو خونه خودمون قبل از به دنیا اومدنت می نویسم فردا صبح دارم می رم تهران خونه

مامانم  حدودا دو ماهی اونجا هستم البته اگه شما زودتر به دنیا نیایید دلم برای خونمون و بابایی خیلی

 تنگ می شه آخه بابایی ١٤ شهریور برمی گرده تبریز تا موقع به دنیا اومدن شما که  دوباره بیاد پیشم

                                           

از داداشیم پرسیدم اینتر نتشون وصله اگه تونستم می یام و برات از خودم و تو می نویسم

                                          niniweblog.com

احساس می کنم تکون خوردنات خیلی عوض شده حتما دیگه جا نداری اگه مثل من باشی موقع به دنیا

اومدن  یه نی نی تپلی می شی چون من تپلی بودم اما بابایی چون یکی از قلو ها بود کوچولو بودش

آخه بابایی و عمه زینب از نی نی های دوقلو بودن شاید به خاطر اینه که بابایی هم عمه زینب و هم

دوقلوهای عمه زینب رو دوست داره یعنی زهرا و محمد صدرا

                  

همه فکر می کردن که  یه نی نی دیگه هم پیشته اما تو تک دختر من هستی منم دوست داشتم

 که تک باشی آخه اگه دوتا بودید  کمتر می تونستم بهتون برسم چونکه اینجا تو تبریز  تنهام  

                                          

                                                                 

 الان که برا می نویسم تو هفته ٣٣ هستم وزن تقریبیت ١٨٠٠ و قدت ٤٣ هستش

                                  

 هنوز هم اسم قطعی نداری آخه انتخاب اسم خیلی سخته   

                             

 

        من وبابایی خیلی دوستت داریم

                                 محصل

                     

پسندها (1)

نظرات (4)

www.BWFY.tk
10 شهریور 90 21:00
www.BWFY.tk
سحر
12 شهریور 90 12:26
وایییییییییییی به سلامتی ایشالا زودتر بیاد تو بغلت خوش بگذره بوسسسسس
سحر
7 مهر 90 2:42
الینا جونم روزت مبارک
نیمچه جونی
23 آذر 90 16:06
خدا شادی هاتون رو 100 برابر کنه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد