سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سلدا

ماه نهم

1390/7/7 16:48
نویسنده : سارا
2,726 بازدید
اشتراک گذاری

ماه نهم( من و فرشته ام)

       

            محصل

مهر 1390

این هم از ماه نهم  بلاخره ماه دخمل من هم از راه رسیدniniweblog.com

امروز که دارم می نویسم 1٠ روز تا به دنیا اومدنت مونده دکتر برام 17 مهر رو وقت داده البته شما ظاهرا

عجله داری  شاید هم می خوای روز تولدتو خودت تعیین کنی  دکتر برام دارو نوشته تا 17 مهر 

     1         1

 

25روزه که خونه مامانم هستم و دلم برای علی جونم خیلی تنگ شده  تو این مدت مامانم خیلی زحمت

کشیده و همش مواظب منه گاهی اوقات ازش خجالت می کشم آخه مامان جونت خیلی تنبل شده و

اصلا نمی تونه تکون بخوره

روز یکشنبه 3 مهر حالم خیلی بد بود دکترم هم نیومده بود مطبش و من مجبور شدم برم پیش مامایی که

آبجی لیلا معرفی کرده بود اونم گفت که نی نی خیلی پایینه و باید مواظب باشم البته نا گفته نماند که

بابایی خیلی عجله داره که شما رو ببینه  دم گوشی بهت بگم که منم دلم می خواست که زود به دنیا

بیایی

                                 http://c.universalscraps.com/files/en/doll/doll_073.gif

 

نی نی من وبابایی در این ماه

 .کاملا شکل گرفته http://i6.glitter-graphics.org/pub/742/742456ynpbyiema2.gif

وزن تقریبی ٢٦٠٠

BPD--86     میلیمتر   FL--67

همه ما منتظر اومدنت هستیم (مامان و بابا و مامان بزرگ ها بابا بزرگ ها خاله و دایی و عمه و عمو) 

 

       خیلی دوستت داریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد