سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سلدا

تست NST

1390/7/10 21:42
نویسنده : سارا
4,326 بازدید
اشتراک گذاری

تست NST و صدای قلب پرنسس کوچولو

Orkut Scraps - Love

                

امروز رفتم پیش دکتر و دکتر هم برام تست NST نوشت  دقیقا نمی دونستم چی هستش فقط

می دونستم که نوار قلبه رفتم پذیرش کلینیک  اونجا بهم گفتن که باید بعد از ظهر برم برگشتم

 خونه و رفتم سراغ اینترنت  و به چند تا کلوب سر زدم تو یکی از کلوب ها کلی بهم اطلاعات دادن

 و کمی از نگرانیم  کم شد دستشون درد نکنه بعد از ظهر رفتم کلینیک و بعد از پذیرش رفتم طبقه دوم و

 منتظر شدم خانم منشی اومد و ازم پرسید که کی ناهار خوردم گفتم دوساعت پیش  گفت پس یه

آبمیوه بخور چون از موقع ناهارت خیلی گذشته منم یه رانی

 خوردم  و منتظر شدم 5 دقیقه بعد صدام زد و من رفتم تو یه اتاق که کلی دستگاه توش بود 

 روی تخت دراز کشیدم و یه چیزی بست به شکمم و یه دسته داد دستم و گفت هر وقت

نی نی تکون خورد دکمه رو فشار بده و بعد صدای قلب پرنسسم که یک ربع طول کشیدش

خیلی حس خوبی بودش که صدای قلب دخملی رو میشنیدم

                                                  Orkut Scraps - Love

و البته دخملی هم تا تونست تکون خورد و ورجه ورجه کردش

یک ربع بعددکتر اومد و دستگاه رو خاموش کردن و جواب نوارو گذاشت تو پاکت و داد به من حالا فردا میرم

پیش دکتر برای نشون دادن  جوابش   

deborah.mihanblog.com                deborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
10 مهر 90 21:49
سلاممممممممممممممممم یادش بخیر چه حس قشنگی بود وقتی فقط من بودم و صدای قلب خوشگله توی دلم می دونم امروز حس خیلی قشنگیو تجربه کردی مراقب خودت باش مامانی ما رو از احوالات خودت و نی نیت بی خبر نذار
هدی
15 مهر 90 17:35
عزیزم من الام یه پرنسس 8 ماهه دارم و کاملا درکت میکنم اون روزای خودمو خوب یادمه عجب انتظار سختی بود میاد و با شیرینیش خستگیتو در میاره البته 4 ماه اول بعد از تولد هم خییییییییییلی سخته اما به هر حال مهم اینه که میاد بیرون و نگات میکنه با اون چشمای ماهش ایشالا
faeqeh
23 مهر 90 12:54
دخترم 2 ماهست این دو ماه مثل 2 سال گذشت خودتو اماده کن روزای سخت ولی شششششششششششششششششششششششیرینی داری تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلدا می باشد